مهندسی برق

مهندسی برق آسان است

مهندسی برق

مهندسی برق آسان است

شیرهای صنعتی بخش 4

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۳۳ ب.ظ

شیرهای صنعتی بخش 4

 

 

 

Tomahawks به طور منظم پیش بینی شده و با صفحه همراه با یک بار مصرف مورد نیاز است. برای طرح شیر، مهم است که توپی را برای جلوگیری از نشت آب از بین ببرید. نزدیکی سطحی تمیز برای محور در قسمت ثابت قابل توجه است. محور یک قطعه زمین وزن نیست. اتصال صفحه به قطب می تواند دایره در منطقه صندلی اجازه می دهد تا تحولات چرخشی یا حمایت را اجازه دهد. سپس، محور می تواند به اندازه کافی سازگار باشد تا بتواند دایره را به سمت دیگر صندلی نگه دارد. هرچند پیشرفتهای ایستا یا چرخشی ممکن است باعث جدا شدن صفحه شود، رونویسی از دست رفته یا ارتباط با هاب از دست رفته است.

 

در اطراف محور، برخی از محورهای بالادستی و غیرقابل نفوذ برای tomahawks قریب الوقوع زمانی که حتی بیش از رهبر محرک وجود دارد. این اتفاق می افتد زمانی که هاب حرکت می کند و با یک درختچه ای از یک بار پوشانده می شود، که یک بخش ضروری است یا در بالای آن قرار دارد. یک محرک، صرف نظر از اینکه محرک یک محفظه درایو است و درایو با هم هماهنگ است. یک محرک ممکن است به صورت فیزیکی با یک چرخ دستی، مدیر موتور، سوپاپ سوپاپ، سوپاپ پنوماتیک یا سوپاپ هدایت شده کار کند. در سازه های خاص، محرک توسط بالا نگه می دارد به غیر از کنترل دریچه های تحت فشار آب، محرک ها از راه دور تحت فشار قرار می گیرند. اصلاح volvodes در اکثر آتشفشان ها، چندین نوع از فانوس های آب برای جلوگیری از نشت از اتاق بین قطب و بالا استفاده می شود. آب تصفیه شده به طور کلی از مواد مغذی یا مخلوط های مختلف، به عنوان مثال، تفلون ساخته شده است. انواع مهر و موم بین قطعات داخل یک ولفو و خارج از جایی که محور در داخل بدن قرار دارد. Wells باید به خوبی بسته بندی شده برای پیش بینی از لکه های مایع و علاوه بر آسیب به محور دریچه. در صورتی که آب صرفنظر از اینکه آیا آن را آزاد می کند بیرون می آید، این یک نمونه خطر است. در صورتی که روابط بیش از حد تنگ است، آن را خراشیده است نیز وجود دارد احتمال آسیب به محور. دریچه های جهت یک جهت یک جهت جهت جلوگیری از بازگشت مایع در چارچوب فیدر هستند. این مایع را با پیشرفت مایع در خطوط نشان می دهد. پیشرفت مایع از طریق خط لوله باعث باز شدن دریچه و هر بازگشت مایع سوپاپ را خاموش می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی